Mylife.Myfamily.wifey.mom to 2 little DQ's.DamiaQashreena.DanishaQhaireena

Mylife.Myfamily.wifey.mom to 2 little DQ's.DamiaQashreena.DanishaQhaireena

30.07.87 2.10.10 5.02.11 2.07.11 10.07.11 14.05.12 09.10.13

Friday, March 28, 2014

Philea resort ~birthday treat 4 luvly husband

Entry kali ni nak cerita pasal pengalaman stay kat philea resort. .
Xtually. .bersempena dengan hari lahir incik husben. ....
Seminggu sebelum tarikh lahir incik husben, saya da plan utk pergi kat sini..tengok org review mcm best je..kan..
Hari jumaat (21/3/2014) tarikh lahir incik husben. .tapi saya x buat pape pun..konon2 mcm buat bodo je..hewhewhew. ..esoknye baru ajk kt incik suami  g bercuti dekat2 je...mule2 dia x suspect pape pun..sebb ye la kan..ingat nak cuti2 biase je..
.......

Bermulalah episod nak memberi kejutan pd incik suami. ...
Jeng..jeng..jeng....
mula2 sampai2 melaka ajk dia pergi dataran pahlawan dulu..shopping baju anak2 n mkn2......lepas da penat saya pun buat2 tanya kat dia, " kita nak check in kat mane nih?~dgn muke rase nk tergelak.. (incik husben x perasan sebab saya dok belakang kereta)
Dia pun jwb "mane2 pun ok,"....so saya pun ckp,"kita cari hotel murah2 jela dekat ayer keroh, senang nak keluar highway nanti,"..incik husben ok je...sbb pk2 musim cuti skola..konfem2 jammed kalau stay kat bandar hilir....
Jalan punye jln last2 nmpk signboard philea terus soh incik husben belok..huhuhu...tapi incik husben cakap,"ish..kat sini mcm mhl je...saya pun jwb "xpe..try g lobby dulu, nk tanye rate.. (padahal da booked awal2 da..kikiki)
Saya pun suruh dia turunkan saya kt lobby n suruh dia parking dulu..
(Xtually nak amik kunci a.k.a check in)
Pas settle semua ajk incik husben bwk turun brg sebb ade buggy yg akn hantar ke bilik...incik husben buat muke pelik sebb dia igt saya nak tanye je.....
Sampai2 bilik saya ckp,. ."suprise! !!!!!!
Huhuhuhu. .berjaya akhirnye nak buat kejutan utk incik husben. ..hmm...jom lyn gmbr...xtually byk lg gambar kt hp incik husben. ..hmmm nantila saya update...oh lupe nk bgtau..kitorg amik philea suite...tersangatla best n happy. .

0 comments:

Post a Comment